جستجوی محصولات و مطالب
هر آنچه برای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک باید بدانید...
هر آنچه برای خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک باید بدانید...

ویدئو پروژکتور پاناسونیک رده ی کاملی از مدلهای متنوع را به بازار عرضه می کند ، از مدلهای کوچک و کلاسی تا نمونه های سالنی و سینمایی. محدوده ی وسیع تولیدات پاناسونیک باعث شده تا نام پاناسونیک بین تمامی کاربران بالقوه محبوب واقع شود. امروزه شما پروژکتورهای پاناسونیک را میتوانید در مهدهای کودک و مدارس تا بزرگترین سالنهای آمفی تئاتر و سینمایی کشور ببینید. شما با انتخاب پاناسونیک فقط یک نام را انتخاب نکرده اید بلکه کیفیت و دوام را برگزیده اید.

تنوع زیاد پروژکتور های پاناسونیک برای کاربران

کمپانی پاناسونیک در طراحی تولید ویدئو پروژکتور های خود پنج دسته بندی را برای کاربران با نیاز ها و سلایق مختلف در نظر گرفته ، مدل های سبک و قابل حمل برای نیاز های آموزشی و مدل های سنگین و نصبی برای برگزاری رویداد های بزرگ. در ادامه به بررسی مختصر این مدل ها می پردازیم.

ویدیو پروژکتور های این مدل به دلیل سبک و قابل حمل بودن برای کلاس های آموزشی و اتاق های جلسه بسیار مناسب می باشند. کاربرانی که نیاز به شدت روشنایی و رزولوشن خیلی زیاد ندارند و می خواهند با قیمت مناسب ویدئو پروژکتور تهیه کنند این مدل می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

محصولات مدل نصبی عموما در سالن های کوچک و متوسط نصب و راه اندازی می شوند ، رزولوشن و شدت روشنایی این گروه از محصولات مدل قابل حمل بیشتر است. از این رو گزینه بسیار مناسبی برای کلاس های آموزشی و سالن های جلسه بزرگ می باشند.

پروژکتور های این دسته عموما دارای شدت روشنایی و رزولوشن بسیار بالا هستند ، نمونه این دستگاه ها را در المپیک ها و نمایش های ویدئو مپینگ می توان دید. وزن این دستگاه ها بسیار زیاد است از این رو نمی توان آن ها را به راحتی حمل کرد و حتما باید در جای ثابت نصب و راه اندازی شوند. قیمت این دیتا پروژکتور ها نسبت به سایر محصولات پاناسونیک و دیگر کمپانی ها بالا می باشد به همین دلیل برای مصارف تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

ویدئو پروژکتور های پرتاب کوتاه برای قشر خاصی از کاربران طراحی شده است ، این دستگاه ها به طور کلی مناسب فضاهای کوچکی هستند که نیاز به تصویر بزرگ دارند ، به طور مثال در مواردی که کاربر فضای کافی برای نصب ویدئو پروژکتور ندارد : مانند کلاس های آموزشی که دارای تخته هوشمند هستند.

از پروژکتورهای پخش در فضا برای تبلیغات محیطی و دکوراسیون داخلی استفاده می شود ، عموما کاربران برای مصارف تبلیغاتی در رستوران ها و ویترین فروشگاه ها از این مدل استفاده می کنند.

شدت روشنایی شگفت انگیز در دیتا پروژکتور های پاناسونیک

یکی از معدود کمپانی های ویدئو پروژکتور که مدلهایی با شدت روشنایی 10000 به بالا تولید می کنند، کمپانی پاناسونیک است که در آخرین محصولات خود مدل هایی تا شدت روشنایی 50000 لومنز هم تولید نموده است، نمونه ی این دیتا پروژکتورها در مسابقات ورزشی جهانی و کارناوالهای مختلف در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته اند. هر چهار ساله با شروع مسابقات المپیک ، پاناسونیک یکی از اصلی ترین و بزرگترین برگزار کنندگان این مسابقات است.

خدمات پس از فروش و لوازم مصرفی مورد تایید در بازار ایران

یکی از مهم ترین نکاتی که بعد از خرید ، مشتریان به آن نیاز دارند خدمات پس از فروش و موجود بودن لوازم مصرفی یک کالا می باشد. کمپانی پاناسونیک با داشتن نمایندگان مورد تایید خود در بازار ایران تواسنته این نیاز کاربران را به طور کامل برطرف نماید. تصویر گستران امید به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران یکی از وارد کنندگان و خدمات دهندگان ویدئو پروژکتور های پاناسونیک می باشد. این شرکت در حال حاضر خدماتی از قبیل فروش و تعویض انواع لامپ ، لنز ، پرده نمایش و سایر لوازم مصرفی و جانبی ویدئو پروژکتور های پاناسونیک را ارائه می دهد. 

نوشته شده در تاریخ 1398/07/15

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید