جستجوی محصولات و مطالب
مزایای استفاده از پایه سقفی برای نصب ویدئو پروژکتور ها
مزایای استفاده از پایه سقفی برای نصب ویدئو پروژکتور ها

یکی از عمده مشکلات کاربران بعد از خرید ویدئو پروژکتور انتخاب محل و روش مناسب برای نصب ویدئو پروژکتور است. ویدئو پروژکتور ها به دو روش نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. اگر دستگاه سبک و قابل حمل باشد و نیاز به جابجایی فراوان داشته باشد بهترین انتخاب استفاده از پایه چرخدار ویدئو پروژکتور است ،عموما کاربران به دلیل ثابت بودن پرده نمایش نیاز به جابجایی دستگاه ندارند به همین دلیل ویدئو پروژکتور ها بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند. برای نصب پروژکتور به دیوار می توان از پایه دیواری و پایه چرخشی استفاده کرد. نصب کردن ویدئو پروژکتور به سقف علاوه بر این که کاربر را از تنظیمات مدام و هر روزه رها می کند به دوام و عملکرد بهتر دستگاه هم کمک خواهد نمود. به این ترتیب که شما وقتی ویدئو پروژکتور را به سقف نصب می کنید، دیگر از جابجایی خبری نیست و مجبور نخواهید بود بعد از اتمام کار با ویدئو پروژکتور آنرا سریع از برق جدا نموده و حمل کنید. همین امر باعث بهبود مصرف لامپ و بهینه شدن طول عمر آن خواهد شد. البته در برخی موارد پرتابل شدن دستگاه لازم است و چاره ای برای کاربر نمی ماند ولی میتوان با رعایت نکاتی بهترین عملکرد را از دستگاه داشت.

در ادامه این مطلب به بررسی عوامل موثر در انتخاب محل مناسب برای نصب ویدئو پروژکتور و مزایای نصب ویدئو پروژکتور با پایه سقفی می پردازیم.

عوامل موثر در انتخاب روش نصب ویدئو پروژکتور

  • فضای مناسب برای نصب دستگاه

مهمترین عامل در انتخاب روش نصب ویدیو پروژکتور ، فضای مورد نظر برای نصب است ، این که فضای کافی برای رعایت فاصله ویدئو پروژکتور تا پرده نمایش مناسب باشد در این امر نقش مهمی دارد.

  • نوع دکوراسیون فضای نصب

زیبایی و ظرافت برای همه ی کاربران مهم است ، رنگ بندی و جنس مکانی که کاربر می خواهد ویدئو پروژکتور را نصب کند مهم است ، مثلا برای سقف های کاذب بهترین گزینه استفاده از پایه آسانسوری است. به دلیل هزینه بالای پایه آکاردئونی معمولا از پایه سقفی استفاده می کنند.

  • هزینه ای که کاربر برای این کار در نظر میگیرد

پایه سقفی ویدئو پروژکتور باید توسط کارشناس بررسی و با ابزار های مناسب نصب شود. متراژ کابل مصرفی ، ابزار مناسب و هزینه نصب و راه اندازی عوامل موثر در نصب پایه هستند. تصویر گستران امید به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران دارای کادری مجرب برای ارائه خدمات کارشناسی و نصب ویدئو پروژکتور ها در ایران می باشد. 

نوشته شده در تاریخ 1398/07/17

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید