جستجوی محصولات و مطالب
با ویدئو پروژکتور سینما را در خانه تجربه کنید
با ویدئو پروژکتور سینما را در خانه تجربه کنید

سالهاست چشم انسان مدام در پی تصویر بزرگتر می باشد، گویی هر چه تصاویر بزرگتر، چشم سیری ناپذیرتر!
کمپانی های تولید کننده تجهیزات تصویری هر سال نمایشگرهای بزرگتری را برای عرضه به بازار روانه می کنند ولی همچنان نمی توانند برخی از کاربران حرفه ای را راضی نمایند. پیشنهاد ما به این دوستان استفاده از ویدئو پروژکتور به جای این نمایشگرهاست. در سالهای اخیر ویدئو پروژکتور توانسته تا حد زیادی جای خود را میان کابران حرفه ای تصاویر سایز بزرگ پیدا کند. ویدئو پروژکتور توانسته به دلیل ارائه تصویر بزرگتر و پایین بودن هزینه ی آن نسبت به قیمتهای سرسام آور نمایشگرها، محبوبیت خوبی را کسب نماید. امروزه استفاده از ویدئو پروژکتورها به جای نمایشگرها  در فضاهای مختلف مثل خانه، رستوران، کافه، مراکز تفریحی و تجاری مرسوم گشته است. مدلهای متنوع ویدئو پروژکتور این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با توجه به بودجه و نیاز خود مدل مورد نظر را تهیه نماید. 
در کنار ویدئو پروژکتور نیاز به یک پرده نمایش هم هست تا بتوانیم بهترین کیفیت پروژکتور را روی پرده ببینیم. پرده نمایشها در سایزهای متنوع متناسب با ویدئو پروژکتور انتخابی پیشنهاد می گردد.
از ویدئو پروژکتور برای دیدن فیلم، مسابقات ورزشی و برنامه های دیدنی تلویزیونی استفاده نمایید تا با دنیای جدیدی از کیفیت و هیجان آشنا شوید.

چه ویدئو پروژکتوری برای مصارف خانگی مناسب است؟

اولین نکته در انتخاب ویدئو پروژکتور خانگی، تعریف نیازیست که کاربر دارد:
1-  اگر نیاز کاربر کیفیت عالی در نور و رزولوشن باشد، باید مدلی انتخاب شود که ترکیبی از این دو مورد را برآورده نماید. در ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک مدل VZ580 با دارا بودن شدت روشنایی 5000 لومنز و رزولوشن فوق العاده WUXGA(1900*1200) این امکان را به کاربر می دهد تا تصویر در سایز تا 200 اینچ را با بهترین کیفیت ممکن داشته باشد. این مشخصات برای مصارف خانگی اعم از: دیدن فیلم، انجام بازیهای کامپیوتری و مصارف تبلیغاتی و تجاری مناسب می باشد.
2-   در صورتی که کاربر صرفا به دنبال یک تصویر بزرگ (به نسبت نمایشگرهای خانگی) باشد، می تواند متناسب با بودجه ی مورد نظر خود از شدت روشنایی 3000 (LB305) تا 5000 (VX610) لومنز مورد مناسبی را انتخاب نماید.

نوشته شده در تاریخ 1398/04/18

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید