جستجوی محصولات و مطالب
قابلیت های ویدئو پروژکتور های لیزری پاناسونیک
قابلیت های ویدئو پروژکتور های لیزری پاناسونیک

ویدئو پروژکتور های لیزری پاناسونیک می توانند ساعت ها بدون تعمیر و نگهداری (حداقل 20,000 ساعت) تصاویر را با کیفیت مطلوب و رزولوشن بالا تر نسبت به پروژکتور های دارای لامپ نمایش دهند. تکنولوژی به کار رفته در طراحی و ساخت این پروژکتور ها SOLID SHINE LASER نام دارد.

تفاوت پروژکتور لیزری با پروژکتور لامپی

پروژکتور های قدیمی لامپ های بسیار بزرگی برای تامین نور داشتند و این لامپ ها، مصرف بسیار زیادی داشتند و هم بسیاری از توان مصرفی خود را تبدیل به گرما می کردند و به همین دلیل نیاز به فن ها و خنک کننده های بزرگی نیز داشتند. فن های آن ها نیز به دلیل سرعت زیاد و بزرگ بودنشان سر و صدای زیادی داشتند. از آن گذشته لامپ ها پس از گذشت مدتی توان خود را از دست می دادند و رفته رفته کم نور تر می شدند تا جایی که بسوزند.

ویدئو پروژکتور های لیزری پاناسونیک عموما وزن کمتری نسبت به پروژکتور های لامپی دارند ،  قابلیت نصب 360 درجه دارند و منبع نور  و چرخ رنگی آن ها با دیودهای LED / Laser جایگزین شده اند. سیستم های خنک کننده و تهویه به کار رفته در بدنه پروژکتور های لیزری این دستگاه را در برابر گرد و غبار مقاوم تر می‌کند.

همان طور که در ابتدا به ساعت کارکرد پروژکتور های لیزری اشاره شد مدتها نیازی به تعمیر و سرویس این دستگاه ها نمی باشد ، که این امر سبب کاهش هزینه ها نسبت به پروژکتور های لامپی می‌باشد. فن های پروژکتور های دارای لامپ سر و صدای زیادی داشتند و گرمای بسیاری زیادی تولید می‌کردند، به همین دلیل عمر کیفیت تصاویر پروژکتور های لامپی عموما کمتر از پروژکتور های لیزری می باشد.

ویدئو پروژکتور لیزری

ویدئو پروژکتور لیزری PT-RQ50K پاناسونیک

ویدئو پروژکتور لیزری PT-RQ50K به سبب نداشتن لامپ و استفاده از تکنولوژی لیزر از طول عمر بالا و شدت روشنایی فوق العاده ای برخوردار است

از پروژکتور PT-RQ50K در پروژه های ویدئو مپینگ ، ورزشگاه ، سینما و در خانه برای تماشای مسابقات ورزشی ، فیلم و کنسول های بازی استفاده می شود.

مشخصات فنی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-RQ50K

  • شدت روشنایی : 50000 انسی لومن
  • کنتراست 20000:1
  • رزولوشن: 4K 4096*2160
  • وزن: 130 کیلوگرم
  • ابعاد : 511 * 1242 * 892 میلی متر
  • قابلیت اتصال HDMI ، LAN ، SERIAL
  • نصب به صورت 360 درجه
  • عمر دستگاه 20000 ساعت
  • کارکرد 24/7 ( 7 روز هفته 24 ساعته)

ویدئو پروژکتور لیزری PT-RQ50K پاناسونیک

نوشته شده در تاریخ 1401/07/03

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید