جستجوی محصولات و مطالب
خرید ، نصب و شناخت مانیتور های صنعتی
خرید ، نصب و شناخت مانیتور های صنعتی

تفاوت مانتیور صنعتی و خانگی

نمایشگر های خانگی یا همان تلویزیون های مرسوم، همانطور که از نامشان پیداست برای کاربری خانگی طراحی شده اند. در کاربری خانگی میزان ساعت کارکرد نمایشگرها پایینتر است و باید محدودیت روشن بودن مداوم را برای آنها رعایت نمود. درست است که ابعاد نمایشگرهای خانگی تنوع دارد ولی کاربر خانگی برای داشتن ابعاد بزرگ باید هزینه ی گزافی را متحمل شود. (در این شرایط میتوان از ویدئو پروژکتور برای دریافت تصویر بزرگ استفاده کرد)
نمایشگرهای صنعتی پاناسونیک بر عکس خانگی زمان کارکرد بالاتری دارند و معمولا روشن بودن مداوم آنها مشکلی ایجاد نمیکند. این نمایشگرها در محیطهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد مختلف این نمونه ها دست کاربر را برای انتخاب مدل مناسب با نیاز خود باز است. مانیتورهای صنعتی پاناسونیک را میتوانید به صورت تک یا تعداد (ماتریس) در کنار هم استفاده نمایید. کیفیت فوق العاده ی نمایشگرهای صنعتی پاناسونیک امکان استفاده از آنها را برای مصارف تبلیغاتی نیز ایجاد نموده است. 

مهم ترین نکات در خرید مانیتور صنعتی

در هنگام خرید مانیتور صنعتی مهمترین عاملی که باید به آن توجه نمایید ساعت کارکرد است. اگر ساعت کارکرد مناسب بود میتوانید مشخصات فنی به خصوص رزولوشن مانیتور را بررسی نمایید در صورتی که این مشخصه  Full HD یا 4K باشد میتوانید از کیفیت آن مطمئن باشید. مورد بعدی پورتهای ورودی و خروجی آنست، هر چه این پورتها کامل باشد امکان مانور بیشتری را برای کنترل تصویر ارسالی روی مانیتور به شما می دهد.

گاهی اوقات کاربران نیاز به تصویری یکپارچه با کیفیت بالا نیاز دارند ، این کاربران می توانند از مانیتور های صنعتی ویدئو وال استفاده نمایند.

استفاده از مانیتور های صنعتی ویدئو وال

صفر تا صد نصب مانیتور صنعتی

برای نصب مانیتور های صنعتی می توان از انواع  پایه های نمایشگر و براکت های نمایشگر ها استفاده نمود ، برای نصب مانیتور بر روی دیوار از براکت و برای فضا هایی که نیاز به جابجایی مانیتور دارند از پایه ها استفاده می کنند. مانیتورهای صنعتی پاناسونیک را می توانید هم به شکل افقی و هم به صورت عمودی بنا به جانمایی و طراحی فضای خود نصب نمایید.

کاربرد ها و ویژگی های منحصر مانیتور صنعتی

مانیتورهای صنعتی در هر محیطی که نیاز به ساعات کارکرد بالا دارد مورد استفاده واقع می شوند. برای مثال، فرودگاه ها و ترمینالهای مسافر بری، بیمارستان ها و بانک ها، مراکز خرید و نمایشگاه فروشگاه های بزرگ، مصارف تبلیغاتی در فضاهای سرپوشیده، مانتیورینگ دوربین های مدار بسته در مجموعه های مختلف، دیسپاچینگ، کنترل ترافیک و کیفیت هوا و ...

نمایشگرهای صنعتی را می توانید هم به شکل تک و هم به شکل تعداد با چیدمان مختلف در کتار هم استفاده نمایید.

نصب مانیتور صنعتی در اتاق های مانیتورینگ

نوشته شده در تاریخ 1399/02/25

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید