جستجوی محصولات و مطالب
کاربرد مانیتور های صنعتی در اتاق های مانیتورینگ مراکز نظامی
کاربرد مانیتور های صنعتی در اتاق های مانیتورینگ مراکز نظامی

عموما نمایشگر ها برای مصارف صنعتی و تبلیغاتی طراحی و تولید می شوند. هر کدام از این نمایشگر ها دارای ویژگی های فنی و ظاهری متفاوتی هستند. گاه برای مانیتورینگ و اتاق های کنترل و گاه برای مصارف تبلیغاتی یا تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب به شما اطلاعات لازم برای خرید نمایشگر های صنعتی پاناسونیک برای مراکز نظامی و اتاق های کنترل را میدهیم.

مزیت ویدئو وال پاناسونیک برای اتاق مانیتورینگ

نمایشگر های صنعتی پاناسونیک در 7 روز هفته به دو حالت 16 و 24 ساعته آماده به کار هستند اما نمایشگر های ویدئو وال پاناسونیک می توانند 7 روز هفته 24 ساعته مورد استفاده قرار بگیرند. طول عمر پنل در ویدئو وال ها عموماً بیشتر از مانیتور های صنعتی است.

ویدئو وال های پاناسونیک به دلیل داشتن لبه های بسیار باریک یک تصویر یکپارچه در ابعاد بزرگ را نمایش می دهند ،  این تصویر بزرگ و با کیفیت اطلاعات و داده ها را با جزئیات کامل به اپراتور ها نشان می دهد.

مانیتور های صنعتی ویدئو وال تا زاویه 178 درجه نسبت به تمامی جهت ها میدان دید در اختیار اپراتور می گذارند.

نصب مانیتور صنعتی پاناسونیک در مراکز نظامی

برای نصب ویدئو وال ابتدا بسته به ابعاد اتاق و نیاز پروژه تعداد و سایز نمایشگر ها را انتخاب می کنیم، برای این کار باید طول ، عرض ، ارتفاع اتاق و فاصله میز اپراتور ها تا صفحه نمایش را محاسبه کرد.

فاصله اپراتور تا نمایشگر ها نباید خیلی نزدیک باشد چرا که باعث گردن درد و ضعف بینایی می شود ، همچنین زیاد بودن این فاصله باعث کم شدن میدان دید اپراتور می شود. معمولاً برای هر 2 یا 3 نمایشگر یک اپراتور در نظر می گیرند .

این نکته را در نظر داشته باشید که سازه نمایشگر ها باید حداقل 50 سانتی متر از دیوار پشت سازه فاصله داشته باشد ، همچنین منبع نور مستقیم نباید روی نمایشگر های صنعتی باشد.

 

خرید و نصب مانیتور صنعتی در اتاق مانیتورینگ نظامی

یکی از مهمترین دغدغه های کاربران و ارگان ها بعد از خرید نمایشگر ها و تجهیز اتاق مانیتورینگ داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در ایران می باشد. شرکت تصویر گستران امید به عنوان نماینده رسمی پاناسونیک در ایران ، وارد کننده نمایشگر های ویدئو وال پاناسونیک و ارائه کننده کلیه خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات ، سرویس و نگهداری و ارائه مشاوره رایگان توسط کادری مجرب در تهران و کلیه شهر های کشور می باشد.

نوشته شده در تاریخ 1401/04/14

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید