جستجوی محصولات و مطالب
استفاده از ویدئو وال ها و مانیتور های صنعتی در رستوران و کافه
استفاده از ویدئو وال ها و مانیتور های صنعتی در رستوران و کافه

ویدئو وال ها به دلیل داشتن تصویر یکپارچه کیفیت بالا برای استفاده در تبلیغات محیطی مانند رستوران ها ، کافه ها ، تالار ها و ورودی پاساژ ها مناسب می باشند ، مانیتور های صنعتی به دلیل کاکرد 24/7 یا 18/7 برای نمایش تبلیغات و اطلاعات منو ها در رستوران ، فست فود، کافی شاپ و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمایش منوی رستوران و کافه در مانیتور های صنعتی و ویدئو وال

مانیتور های صنعتی دارای یک قاب می باشند و معمولا به صورت تکی مورد استفاده می شوند ، همچنین این نمایشگر ها تصاویر را با کیفیت Full HD و 4K به نمایش در می آورند. ویدئو وال به طور کلی قاب های بسیار نازکی (Narrow Bezel) دارد ، از این رو میتوانند در کنار یکدیگر یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت را در مدت زمان طولانی نمایش دهند.

نمایشگر های منو در رستوران و کافه

نکات مهم در خرید و نصب نمایشگر برای رستوران و کافه

در هنگام خرید مانیتور صنعتی و ویدئو وال مهمترین عاملی که باید به آن توجه نمایید این است که سایز نمایشگر متناسب با فضای سالن باشد. سپس میتوانید سایر مشخصات فنی مانند رزولوشن ، ساعت کارکرد و شدت روشنایی را بررسی نمایید. مورد بعدی پورتهای ورودی و خروجی است، هر چه این پورتها کامل باشد امکان مانور بیشتری را برای کنترل تصویر ارسالی روی نمایشگر به شما می دهد. همچنین  Full HD یا 4K بودن نمایشگر می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

برای نصب نمایشگر های صنعتی می توان از انواع  پایه های نمایشگر و براکت های نمایشگر ها استفاده نمود ، برای نصب ویدئو وال بر روی دیوار از براکت و برای فضا هایی که نیاز به جابجایی مانیتور صنعتی دارند از پایه ها استفاده می کنند. نمایشگر ها را می توانید هم به شکل افقی و هم به صورت عمودی بنا به جانمایی و طراحی فضای خود نصب نمایید.

نکات مهم در خرید و نصب نمایشگر برای رستوران و کافه

نوشته شده در تاریخ 1401/06/06

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید