جستجوی محصولات و مطالب
معرفی نمایشگر های صنعتی لمسی پاناسونیک
معرفی نمایشگر های صنعتی لمسی پاناسونیک

نمایشگر های لمسی پاناسونیک در مراکزی که کارشان دسته بندی و نمایش داده ها است استفاده می شوند ، در مواقعی که می خواهند حق انتخاب به مشتریان  بدهند مانند باجه فروش بلیط سینما از نمایشگر های لمسی استفاده میکنند ، در ادامه به برخی از این مراکز آماری و اطلاعاتی اشاره میکنیم. صفحه نمایش های تاچ اسکرین (لمسی) می توانند بر روی دیوار یا میز نصب و راه اندازی شوند ، سازه نمایشگر باید متناسب با سایز مانیتور و فضای اتاق ساخته شود.

نمایشگر های لمسی پاناسونیک سری BQ1

در طراحی مانیتور های لمسی پاناسونیک مدل BQ1 عملکرد تخته سفید تعبیه شده است ، با استفاده از این عملکرد می توانید بلافاصله پس از روشن کردن برق روی آن بنویسید و زمان لازم برای آماده سازی را کاهش دهید. همچنین می توانید تصاویر و فیلم‌ها را در لپ تاب یا ویدئو پروژکتور نمایش دهید.

صفحه نمایش های لمسی BQ1 مجهز به رابط کاربری بصری جدید هستند ، در این نمایشگر به دلیل داشتن تکنولوژی جهانی رنگ (CUD) رنگ‌ها به وضوح نمایش داده می‌شوند. برای مشاهده مشخصات کامل مانیتورهای لمسی سری BQ1 به سایت پاناسونیک مراجعه نمایید.

 

نمایشگر لمسی پاناسونیک

صفحه نمایش های  لمسی سری BFE1 پاناسونیک

مانیتور صنعتی لمسی TH-65BFE1 پاناسونیک علاوه بر ارائه مطالب آموزشی و سایر داده ها، به شما امکان می دهد مستقیماً روی صفحه بنویسید. صفحه نمایش لمسی LCD آنها به درس ها و جلسات کلاس درس تعاملی انرژی می دهد. با استفاده از عملکرد پنل لمسی، می‌توان از آنها به عنوان علامت برای برنامه‌هایی مانند ارائه محصولات و راهنمایی حاضران کلاس نیز استفاده کرد.

نوشته شده در تاریخ 1401/07/15

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید