جستجوی محصولات و مطالب
استفاده از مانیتور های صنعتی پاناسونیک با کاکرد 24 ساعته
استفاده از مانیتور های صنعتی پاناسونیک با کاکرد 24 ساعته

پخش تصاویر با کیفیت بالا می تواند افرادی که در حال قدم زدن هستند و یا به دنبال اطلاعات خاصی می گردند را به خود مجذوب کند. کیفیت 4K و نمایش تصاویر در روشنایی روز در ارائه محتوا به کاربران بسیار مهم می باشد. مانیتور های صنعتی پاناسونیک قابلیت نصب به صورت عمودی (portrait) دارند و می تواند با پخش تصاویر مختلف جایگزین مناسبی برای تابلو های ثابت داخل سالن شوند. قابلیت اتصال usb برای پخش تصاویر , اسلاید و فیلم می تواند برای نمایش محصولات و اطلاعات فروشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد.

مانیتور های تبلیغاتی Full HD و 4K پاناسونیک

مانیتور های صنعتی پاناسونیک برای نمایش تبلیغات محیطی با کیفیت بالا در مکانهای مختلف طراحی و ساخته شدند. طول عمر بالای این مانیتور های تبلیغاتی این امکان را می دهد تا در ۷ روز هفته ۲۴ ساعته و بدون وقفه کار کنند ، از این نمایشگر ها در فضای داخلی و بیرونی مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، پاساژ ها استفاده می شود.

از دیگر مزیت های این نمایشگر ها قاب بسیار باریک آنها می باشد ، به طور نمونه ویدئو وال های پاناسونیک در کنار یکدیگر تصاویر یکپارچه در قاب بزرگ و با کیفیت بالا را نمایش می دهند.

 

مانیتور صنعتی پاناسونیک 24 ساعته

 

موارد استفاده از مانیتور های صنعتی 24/7 پاناسونیک

از مانیتور های صنعتی برای نمایش آمار و اطلاعات در مکان های عمومی استفاده می شود ، بزرگترین مزیت این مانیتور ها کارکرد 24 ساعته آنها می باشد ، این مانیتور ها می توانند به صورت شبانه روزی و بدون خاموشی مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از مزیت های اصلی مانیتور های صنعتی پاناسونیک کیفیت فور کی و فول اچ دی تصاویر می باشد. به همین دلیل در مکان های نظامی ، فرودگاه ها و مراکز تجاری برای کنترل دوربین های مداربسته محیط از آن ها استفاده می کنند.

این نمایشگر ها دارای انواع مختلف تنظیمات پیشرفته برای پخش مسابقات ورزشی (حالت Sport) و برای پخش فیلم های سینمایی (Cinema) می باشند.

مانیتور تبلیغاتی پاناسونیک

  • نمایش اطلاعات پرواز ها و قطار ها در فرودگاه و راه آهن
  • ساعت تردد و مسیر اتوبوس های شهری 
  • مانیتورینگ سرور ها
  • نمایش تصاویر دوربین های مداربسته
  • مراکز نظامی و اتاق های نگهبانی
نوشته شده در تاریخ 1401/03/21

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید