جستجوی محصولات و مطالب
مزایا و معایب خرید ویدئو پروژکتور استوک
مزایا و معایب خرید ویدئو پروژکتور استوک

امروزه متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ویدئو پروژکتورهای نو، تمایل به خرید دستگاههای دست دوم یا استوک زیاد شده است. در این مطلب سعی میکنیم مزایا و معایب خرید این نوع دیتا پروژکتور را بررسی نماییم.

مزایای خرید پروژکتور استوک

تنها و تنها مزیت خرید دستگاه استوک قیمت مناسب آنست. البته این مهم در رده دستگاههای حرفه ای تفاوت چندانی با قیمت دستگاه آکبند ندارد. بنابراین فقط در رده ی پایین ویدئو پروژکتورها که اصطلاحا به مدلهای آموزشی معروفند این صرفه ی اقتصادی وجود دارد.

معایب خرید دستگاه استوک

در وهله ی اول همیشه خرید یک دستگاه نو به نمونه ی دست دوم الویت دارد، زیرا شما با خرید یک ویدئو پروژکتور نو میتوانید تا سالها از نور خوب و کیفیت بالای آن بیشترین بهره وری را داشته باشین ولی در مورد پروژکتور استوک حتی اگر لامپ نو هم داشته باشد به دلیل استهلاک کل دستگاه و قطعات آن بهره وری به کمترین میزان می رسد.
شاید در خرید دستگاه نو هزینه ی بیشتری را متقبل شوید ولی در واقع خود را از هزینه های تعمیر یا تعویض لامپ آتی مبرا کرده اید. ضمنا یادآور می شویم که شما دستگاه نو را با تعهد گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری می کنید در صورتیکه اگر برای دستگاه استوک گارانتی هم اعلام کنند، می توانند به بهانه های مختلف از زیر آن شانه خالی نمایند.

حرف آخر...

با خرید دستگاه استوک نه تنها کمترین کیفیت را برای خود خریده اید بلکه خود را از پیشرفت روزافزون این دستگاه هم محروم نموده اید، به یاد داشته باشید که شما لایق بهترینهایید.


 

نوشته شده در تاریخ 1399/02/09

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید