جستجوی محصولات و مطالب
ویدئو پروژکتورها چه جایگاهی در زندگی امروز دارند؟
ویدئو پروژکتورها چه جایگاهی در زندگی امروز دارند؟

در نگاه نخست ویدئو پروژکتورها برای کارکردهای آموزشی و جلسه دیده می شوند، ولی این نمایشگرهای جذاب می توانند کاربردهای بسیاری را برای شما ایجاد نمایند. در این مطلب به برخی کاربرد های ویدئو پروژکتور که کمتر دیده شده اند می پردازیم.

ویدئو پروژکتور در خانه و اتاق خواب

یکی از محبوبترین آن ها استفاده از دیتا پروژکتور در اتاق خواب است. شما می توانید علاوه بر اینکه یک سینمای خصوصی کوچک برای خود یا فرزندتان ایجاد می کنید می توانید انجام انواع سرگرمی ها مثل بازی های کامپیوتری، رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی را هم به آنها بدهید. اجرای بازی های کامپیوتری مانند نمایش فیلم می باشد. برای سرگرمی های دیگر کافیست کاغذ سفید رنگی را روی دیوار بچسبانید و با نمایش تصاویر توسط پروژکتور روی آن کاغذ، کودک شما می تواند تجربه ی متفاوتی از رنگ آمیزی را داشته باشد. این برنامه در مهدهای کودک هم سرگرمی فوق العاده ای ایجاد می نماید.

ویدئو پروژکتور کافه و رستوران

مورد بعدی نمایش دستور پخت انواع غذاها و دسرها در آشپزخانه ی شماست. به جای مراجعه مدام به صفحه نمایش گوشی یا لپ تاپ، می توانیم ویدئوی مورد نظرمان را با ویدئو پروژکتور در ابعاد دلخواه نمایش داده و مراحل کار را به راحتی دنبال نماییم.
تمامی کافه ها و رستوران ها می توانند با استفاده از دیتا پروژکتور مناسب علاوه بر نمایش منوی خود به پخش برنامه های مختلف و مسابقات ورزشی روز هم بپردازند.
برگزاری انواع رویدادها در فضاهای مختلف اعم از سرباز یا سر پوشیده یکی دیگر از موارد استفاده ی ویدئو پروژکتور است. نمایش تصاویر زیبا متناسب با رویداد مورد نظر می تواند جذابیت آن را چند برابر کند.

ویدئو پروژکتور در موزه , نمایشگاه و مراسمات

از ویدئو دیتا پروژکتورها در موزه های و انواع نمایشگاه ها هم میتوان بهره ی زیادی برد. بعضا برای آسیب ندیدن اشیای موزه در برگزاری نمایشگاه های سیار میتوان از تصاویر سه بعدی که ویدئو پروژکتور پخش می کند استفاده نمود و یا توضیحات و تصاویر مختلف اشیای موزه از طریق یک دیتا پروژکتور در کنار اثر مورد نظر نمایش داده شود.
در جشن ها و رویدادهای بزرگ ملل مختلف نیز از ویدئو پروژکتورهای فوق حرفه ای پاناسونیک (مدلهای لیزر ال ای دی) برای ویدئو مپینگ استفاده می شود. در این نمایش ها ویدئویی متناسب با یک سازه که می تواند ساختمان یا هر سازه ی سه بعدی دیگری باشد ساخته و پخش می شود که می تواند بیانگر موضوعات مختلف مرتبط با آن جشن یا رویداد باشد. کمپانی پاناسونیک با تولید انواع ویدئو پروژکتور حرفه ای توانسته در بیشتر این جشن ها و رویدادها حضور داشته و ویدئو مپینگ های فوق العاده ای را به نمایش بگذارد.

نوشته شده در تاریخ 1400/02/06

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید