جستجوی محصولات و مطالب
فواید استفاده از ویدئو پروژکتور و تخته هوشمند در آموزش
فواید استفاده از ویدئو پروژکتور و تخته هوشمند در آموزش

امروزه برد های هوشمند می توانند از یک تخته وایت برد معمولی ،یک صفحه نمایش پروژکتور، یک کپی برد ( وایت برد الکترونیکی ) و یا یک تخته هوشمند تعاملی در هنگام اتصال با رایانه و پروژکتور تبدیل شوند.

کاربرد برد هوشمند در کنار ویدئو پروژکتور

تنها در صورت استفاده به عنوان یک برد هوشمند کارایی واقعی این ابزار آموزش عیان می گردد. این ابزار آموزش موفق به راحتی یک پروژکتور، صفحه دسکتاپ یک کامپیوتر یا لپ تاپ را بر روی برد هوشمند پخش می کند لذا به مراکز آموشی به ویژه مدارس اجازه آن را می دهد که یک برنامه ی کاربردی را با استفاده از قلم هوشمند، انگشت یا ابزار های مشابه به جای تایپ کردن بر روی صفحه کیبورد یا کلیک کردن با ماوس ،کنترل نماید. بدیهی است که اطلاعات نمایش داده شده نیز در این صورت بر روی برد هوشمند برای استفاده های بعدی ذخیره می گردد.

کاربرد پروژکتور در کنار تخته هوشمندَژ

نصب آسان و سهولت در نصب آن بر روی دیوار یا پایه نصب نیز از محاسن برد های هوشمند است و با اتصالات مناسب می توان صفحات وب و ویدئو ها را نیز نمایش داد. با عنایت به فواید بسیار زیاد برد های هوشمند در آموزش به خصوص در زمان اتصالات آن به ویدئو پروژکتور جایگزینی آن با دستگاه های پخش کننده ویدئو و تلویزیون امری اجتناب ناپذیر گردیده است و در تمامی کشور های پیشرفته استفاده از آن به امری عادی تبدیل شده است.

نوشته شده در تاریخ 1401/10/02

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید