جستجوی محصولات و مطالب
راهنمای خرید ویدئو پروژکتور برای مساجد و اماکن مذهبی
راهنمای خرید ویدئو پروژکتور برای مساجد و اماکن مذهبی

امروزه در مساجد و اماکن مذهبی برای نمایش کلیپ های مناسبتی ، تصاویر و آیات قرآنی به همه حضار از ویدئو پروژکتور ها استفاده می‌کنند ، تلویزیون ها و نمایشگر های صنعتی به دلیل کوچک بودن ابعاد تصویرشان برای این امر مناسب نیستند. یکی از مهمترین فواید استفاده از دیتاپروژکتور برای نمایش تصاویر، داشتن انواع پورت ها و اتصالات ورودی می‌باشد. کاربران می توانند هر نوع دستگاه ورودی مانند لپ تاپ ، تلفن همراه ، تبلت و دوربین را برای نمایش تصاویر و فیلم ها به ویدئو پروژکتور وصل نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور برای مسجد و حسینیه

نکات مهم در خرید ویدئو پروژکتور برای مسجد و حسینیه

ویدئو پروژکتورها از خروجی نور گسترده ای برخوردار هستند، که بر اساس انسی لومن محاسبه می‌شوند. مساجد و حسینیه ها دارای پنجره های زیادی هستند که باعث ایجاد نور زیادی در محیط می‌شود، عموما در ویدئو پروژکتور‌ شدت روشنایی و قیمت رابطه مستقیم دارند.

یکی از عوامل مهم در انتخاب پروژکتور برای مکان های مذهبی میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور می باشد ، میزان وضوح تصویر مورد نیاز بستگی به فضای مسجد و حسینیه دارد ، برای فضاهای کوچک پروژکتور هایی با رزولوشن XGA (1024x768) پیشنهاد میشود. برای فضاهای بیشتر از 100 متر دستگاهی با رزولوشن بالاتر مانند (800*1280) WXGA پیشنهاد میشود.

خرید ویدئو پروژکتور و پرده نمایش برای کلیسا

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید پروژکتور برای مسجد ، کلیسا ، تکیه و حسینیه ها  فاصله دستگاه تا نمایشگر است، فاصله بین پرده نمایش و پروژکتور هر چه بیشتر شود تصاویر بزرگتر نمایش داده می شوند. پروژکتور فاصله ای را که نسبت به پرده دارد، میتواند تصاویر را در ابعاد مختلف نمایش دهد. هرچه دستگاه ویدئو پروژکتور به صفحه نمایش نزدیکتر باشد، میزان روشنایی کمتر خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ 1401/06/12

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید