جستجوی محصولات و مطالب
بهترین روش انتخاب و استفاده از ویدئو پروژکتور در فضای باز
بهترین روش انتخاب و استفاده از ویدئو پروژکتور در فضای باز

ویدئو پروژکتور دستگاهیست که در هر فضایی امکان ارائه ی تصویر را دارد زیرا برای همین کار ساخته شده است، ولی یک انتخاب نامناسب می تواند کاربر را اذیت کند. برای استفاده از دیتا پروژکتور در محیط باز و بیرون از ساختمان باید نکاتی را رعایت کنیم:
1- اگر در طول روز میخواهیم پروژکتور را استفاده کنیم، حتما باید دستگاهی با شدت روشنایی بالا تهیه نمایید و بهتر است قبل از هر چیز یه مکان سایه دار مناسب پیدا کنیم، در غیر این صورت تصویر واضحی نخواهیم داشت چون هر چقدر هم که روشنایی ویدئو پروژکتور ما بالا باشد امکان رقابت با نور خورشید را نخواهد داشت!
2- برای استفاده در شب وضعیت بهتر است، دیگر خورشیدی وجود ندارد، ولی همچنان توصیه می شود شدت روشنایی خوبی را داشته باشیم تا روشناییهای اطراف نتواند کیفیت خوب تصویر را تحت تاثیر قرار دهد.
3- بعد از پایان برنامه حتما دستگاه خود را به داخل برده و از قرارگیری آن به صورت طولانی مدت در فضای بیرون اجتناب نمایید.
4- پرده نمایش مناسبی را برای مدل خود انتخاب کنید تا از جهت ابعاد تصویر و فاصله ی دیتا پروژکتور با پرده مشکلی ایجاد نشود.
برای انتخاب مدل مناسب سینمایی توصیه ی ما نمونه های جدید ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک با تکنولوژی بسیار جدید لیزر ای ال دیست. این مدلها با کیفیت فوق العاده ی خود تجربه ی شگفت انگیزی از تصویر را برای شما ایجاد می نمایند. ضمن اینکه تکنولوژی این مدلها محدودیتی در زمان روشن بودن دستگاه ندارند و حتی می توانید 24 ساعته هم از آنها استفاده کنید.

نوشته شده در تاریخ 1399/12/30

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید