جستجوی محصولات و مطالب
0 تا 100 ویدئو پروژکتورهای دی ال پی
0 تا 100 ویدئو پروژکتورهای دی ال پی

به منظور آشنایی خوانندگان عزیز این مطلب با ویدئو پروژکتور های دی ال پی ابتدا به صورت اختصاصی به معرفی این فناوری مهم در پخش تصویر می پردازیم.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که با طراحی فناوری dlp ویدئو پروژکتورهای موجود جان گرفتند و توانستند فاصله ی زیادی که میان دنیای تصویر و فناوری های دیگر وجود داشت را به سرعت پشت سر بگذارند.

نمایش فیلم و کلیپ در ابعاد وسیع که اخیرا جزو تفریحات لاکچری به حساب می آیند ابتکار فناوری مهم dlp است ،که با ساخت ویدئو پروژکتورهای پرتابل جمع و جور و خفن این کار را شدنی کرده و موجبات رضایت استفاده کنندگان را به خوبی جلب نموده است.

سال ها عقب ماندگی از تلویزیون با فناوری dlp نه تنها جبران شد بلکه از آن نیز پیشی گرفته شد، فناوری dlp مخفف Digital Light Processing مجموعه ای از چیپست های کوچکی است که بر اساس فناوری میکروالکترومکانیک نوری و استفاده از دستگاه میکرو آینه دیجیتال که معروف به تراشه DMD است کار میکند. اولین بار این دستگاه در سال 1987 توسط لری هرنیک از شرکت تگزاس اینسترومنت توسطه یافت اما اگر چه توسط این شرکت اختراع و رو نمایی شد لیکن اولین ویدئو پروژکتور DLP درسال 1997 از شرکت  Digital projecstion let رونمایی شد.

شرکت تصویر گستران امید با سال ها تجربه و کارشناسانی مجرب در خصوص کلیه سوالات و ابهاماتی که ممکن است در خصوص فناوری ویدئو پروژکتورهای  dlp برای شما به وجود آید آماده پاسخ گویی به مشتریان محترم می باشد.

نوشته شده در تاریخ 1401/10/15
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید