جستجوی محصولات و مطالب
پردازنده ویدئو وال یا کنترلر ویدئو وال چیست؟
پردازنده ویدئو وال یا کنترلر ویدئو وال چیست؟

در حال حاضر برای تبلیغات محیطی و ارائه تصاویر با کیفیت از نمایشگرهای ویدئو وال استفاده و توجه مخاطبان را جلب می‌کنند. در مواردی که تعداد مانیتور های صنعتی یا ویدئو وال ها زیاد می‌شود کاربران با چالش مدیریت تصاویر خروجی در نمایشگر ها مواجه می‌شوند. پردازنده نمایشگر های ویدئو وال این امکان را به اپراتور ها می‌دهد تا تصاویر را مدیریت و زمان بندی کنند.

نمایشگر های صنعتی ویدئو وال علاوه بر کیفیت بالا ، قابلیت کارکرد 24 ساعته در 7 روز هفته را دارند ، ویدئو وال ها دارای قابی بسیار نازک برای نمایش تصاویر با رزولوشن بالا در ابعاد بزرگتر طراحی و تولید شده اند.

پردازنده ویدئو وال (کنترلر ویدئو وال)

پردازنده ویدئو وال پاناسونیک مدل ET-MWP100G

کنترل کننده ویدئووال پاناسونیک مدل ET-MWP100G  امکان مدیریت محتوا بر روی یک یا چند ویدئو وال را فراهم می کند. این پردازنده ویدئو وال دارای یک سخت افزار مشابه کیس کامپیوتر و یک نرم افزار تحت ویندوز می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه نمایش چندین تصویر در یک صفحه نمایش می‌باشد.

نمایشگر های متصل به هم توسط کنترلر (پردازنده) مدیریت می‌شوند. نمایشگر های ویدئو وال پاناسونیک برای نمایش تصاویر مجزا بدون کنترلر قادر به نمایش تصاویر نیستند و تنها می‌توانند دستورات و تصاویر دریافتی از کنترلر ویدیو وال را اجرا کنند.

پردازنده ویدئو وال (کنترلر ویدئو وال)

نوشته شده در تاریخ 1401/07/09

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید