جستجوی محصولات و مطالب
نمایش تصاویر ویدئو وال در کنسرت ها و همایش ها
نمایش تصاویر ویدئو وال در کنسرت ها و همایش ها

از مهم‌ترین کاربردهای ویدئو وال ها می توان به نمایش تصاویر با کیفیت و سایز بزرگ در مراسمات مختلف از جمله کنسرت ها و همایش ها اشاره کرد.

کاربرد ویدئو وال ها در کنسرت ها و همایش ها

یکی از مهمترین موارد در برگزاری کنسرت‌ و همایش های بزرگ نمایش تصاویر و اتفاقات به همه تماشاچیان می باشد. استفاده از مانیتور های صنعتی کنار هم که ویدئو وال نام دارند می توانند تصاویر را در قالب یک تصویر بزرگ نمایش دهند.

یکی دیگر از برتری های ویدئو وال نسبت به سایر ابزار های نمایش و تبلیغاتی کیفیت بسیار بالای آن ها می باشد. ویدئو وال ها میتوانند تصاویر را با کیفیت Full HD و 4K نمایش دهند.

ویدئو وال پاناسونیک در کنسرت ها و همایش ها

استفاده از ویدئو وال بجای ال ای دی و تلویزیون ها شهری

تا چند سال پیش که ویدئو وال هنوز در بازار ایران رایج نشده بود ، مسئولان سالن های همایش و کنسرت ها از تلویزیون ها ال ای دی یا شهری برای نمایش اتفاقات صحنه استفاده می کردند ، اما پس از موجود شدن ویدئو وال استفاده از این مانیتور های صنعتی با کیفیت بالا بسیار رایج شد.

این مانیتور های به هم چسبیده می توانند هم به صورت افقی هم به صورت عمودی مورد استفاده قرار بگیرند. مزیت اصلی ویدئو وال نسبت به سایر نمایشگر ها کیفیت بالای آن ها و کارکرد 24/7 می باشد.

ویدئو وال های پاناسونیک مناسب کنسرت

ویدئو وال های پاناسونیک به دلیل داشتن قاب بسیار باریک (narrow bezel) و کیفیت 4K گزینه بسیار مناسبی برای نمایش تصاویر و ویدئو های خوانندگان در کنسرت ها می باشند.

مدل های پیشنهادی ما برای استفاده ویدئو وال در کنسرت ها مدل های TH-55LFV9 و TH-49LFV8 می باشد. این دو مدل در دو سایز 55 و 49 اینچ موجود می باشند. شرکت تصویر گستران امید در قبال خرید این محصولات گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

نوشته شده در تاریخ 1401/01/28

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید