جستجوی محصولات و مطالب
نمایش تصاویر ثابت و متحرک در مانیتور های صنعتی و ویدئو وال
نمایش تصاویر ثابت و متحرک در مانیتور های صنعتی و ویدئو وال

ویدئو وال ها و مانیتور های صنعتی قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت در سایز های بزرگ را دارند ، از این رو می توانند برای نمایش تبلیغات محیطی در ساختمان های تجاری ، پاساژ ها و به طور کلی مکان های عمومی مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از تکنیک های جذب مشتری در کوتاه ترین زمان استفاده از مانیتور های تبلیغاتی می باشد.

نمایش تصاویر در ویدئو وال های شهری

ویدئو وال های به هم چسبیده که یک تصویر یکپارچه را نمایش می دهند می توانند هم به صورت افقی هم به صورت عمودی مورد استفاده قرار بگیرند. مزیت اصلی ویدئو وال های پاناسونیک کیفیت بالای آن ها و کارکرد 24/7 می باشد. این نمایشگر ها دارای تنظیمات پیشرفته برای پخش مسابقات ورزشی (حالت Sport) و فیلم های سینمایی (Cinema) می باشند.

آموزش نمایش تصاویر متحرک و ثابت در ویدئو وال و مانیتور صنعتی

برای نمایش عکس ، فیلم ، اسلاید پاورپوینت یا هر محتوای تصویری دیگری می توانید از دو روش اقدام نمایید.

اولین روش اتصال یک فلش مموری به نمایشگر می باشد ، محتوای مورد نظر خود را روی فلش بارگزاری کنید و به نمایشگر متصل کنید.

دومین روش که قابلیت نمایش فرمت های بیشتری از محتوا را در اختیار شما قرار می دهد ، اتصال یک لپ تاپ به نمایشگر با استفاده از کابل HDMI می باشد. در این روش شما پس از اتصال کامپیوتر یا لپ تاب به نمایشگر می توانید هر محتوایی که داخل سیستم خود دارید را در نمایشگر نمایش دهید.

نمایش تصاویر در مانیتور های صنعتی و ویدئو وال

نرم افزار مدیریت نمایشگر های ویدئو وال و مانیتور صنعتی

گاهی اوقات به دلیل زیاد شدن تعداد نمایشگر ها ، به یک نرم افزار کاربردی برای مدیریت نمایش تصاویر نیاز داریم. نرم افزار Virtual Display Manager برنامه ای کم حجم و پر کاربرد می باشد که می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار Virtual Display Manager

نوشته شده در تاریخ 1401/05/13

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید