جستجوی محصولات و مطالب
ویدئو وال بخریم یا ویدئو پروژکتور؟
ویدئو وال بخریم یا ویدئو پروژکتور؟

قبل از هر گونه پاسخ به این سوال که ویدئو وال بخریم یا ویدئو پروژکتور لازم است اطلاعات نسبی در خصوص کاربرد هر یک از این سیستم های نمایش بدست بیاوریم و سپس با نوع نیاز خود تطابق داده و دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنیم. به همین منظور به معرفی در خصوص هر یک از این دستگاه های پرکاربرد و البته به اختصار می پردازیم.

نوع کارکرد و کاربرد های ویدئو وال

1.ویدئو وال: همانطور که می دانیم ویدئو وال ها نمایشگرهای بزرگ و عریضی هستند که بنا به نوع نیاز در مکان های بزرگ مانند سالن های سینما، مراکز خرید، ایستگاه های قطار و مترو، ایستگاه های پلیس و... به کار برده می شوند. این نمایشگرهای عریض به دلیل شفافیت در صفحه بزرگ نمایش و کاربرد 24 ساعته در صنعت و صنایع جای خود را به سرعت باز نموده اند ،از بیلبرد های تبلیغاتی در اماکن سر باز خیابان گرفته تا سالن های کنفرانس به این دستگاه مجهز گردیده اند.

خرید ویدئو وال پاناسونیک

از محاسن استفاده از ویدئو وال ها می توان به واکنش های مردم به آن ها در اماکن عمومی اشاره کرد، مواردی چون :

1.وضوح نامحدود 2.روشنایی و کیفیت تصویر 3.سخت افزار انعطاف پذیر 4.قدرت پردازش 5.گزینه های زیاد برای تولید محتوا 6.قابلیت انعطاف پذیری سیگنال 7.مدرن واضح 8.تعمیر و نگهداری کمتر، نام برد.

2.ویدئو پروژکتور: می دانیم که ویدئو پروژکتور ها نور را منعکس می کنند در حالی که تلویزیون نور را ساطع می کند و نور منعکس شده کم فشار برای چشم راحتتر است و این از محاسن بسیار خوب استفاده از ویدئو پروژکتور است.

چرا از ویدئو پروژکتور استفاده کنیم؟

ویدئو پروژکتورها تصاویری بزرگ تر تولید می کنند و این تصاویر باعث خستگی کمتر و مشاهده آسان تر است.

از دیگر مزایای ویدئو پروژکتور برای سرگرمی خانگی بسیار مناسب است و از مزایایی چون: 1.اندازه صفحه نمایش قابل تنظیم 2.تصاویر بزرگ 3.راحتی چشم  4.قابلیت جا به جایی ، بهره مند می باشند و به نظر می رسد با بهره گیری از موارد فوق انتخاب یک دستگاه ویدئو وال یا ویدئو پروژکتور بنا به نیازمندی خریدار آسان تر می گردد و خریدار با توجه به نیاز خود و گستردگی و تنوع زیاد دستگاه ها می تواند بهترین انتخاب را برای خود به عمل آورد.

نوشته شده در تاریخ 1401/10/08
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید