جستجوی محصولات و مطالب
معرفی کنترلر سیستم های پخش حرفه ای پاناسونیک
معرفی کنترلر سیستم های پخش حرفه ای پاناسونیک

سیستم های پخش حرفه ای پاناسونیک سالهاست که برای مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده مردم در سراسر جهان قرار می گیرند ، کیفیت ضبط و پخش تصاویر و راه حل های ارائه شده سیستم های پخش پاناسونیک برای حل مشکلات تصویری سبب شده تا تمام نیاز های کاربران خانگی و حرفه ای را برطرف کند.

کنترلر دوربین های رباتیک پاناسونیک

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP50

کنترلر دوربین رباتیک پاناسونیک AW-RP50 می تواند با استفاده از IP Control 100 دوربین IP را از راه دور طریق مراکز IP کنترل کند ، همچنین از طریق اتصال سریال AW-RP50 می توان حداکثر 5 دوربین را کنترل کرد. کنترلر RP50 قابلیت تنظیم خودکار IP را ارائه می دهد و می توان از طریق رایانه شخصی شما پیکربندی شود.

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP60

وزن این کنترلر 1.5 کیلوگرم و ابعاد آن (210*177*92) میلی متر می باشد. این کنترلر مجهز به 4 دکمه قابل تعویض کاربر است که می توان حداکثر هشت عملکرد از انتخاب شما را به آن اختصاص داد. هر نام از پیش تعیین شده می تواند شخصی سازی شود. از ویژگی های قابل انعطاف این کنترلر ، می توان به استفاده در طیف گسترده ای از محیط ها ، سخنرانی ها و سمینارهای شرکتی ، پخش مسابقات ورزشی اشاره کرد.

کنترلر پاناسونیک مدل AW-RP60 طراحی شده برای کنترل دوربین های رباتیک پاناسونیک می باشد ، کنترلر AW-RP60 می تواند حداکثر 200 دوربین رباتیک را از راه دور کنترل کند. این کنترلر دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی می باشد که اطلاعات دوربین ها نظیر زوم ، فکوس و ... را نمایش می دهد.

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP60

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP120

عملیات دوربین های متصل به AW-RP120 از راه دور (پان ، شیب ، زوم ، فوکوس ، عنبیه و حالت تعادل رنگ سفید) را می توان به ذخیره و یادآوری کرد. برای هر دوربین حداکثر ده مورد حافظه قابل ذخیره است. این عملیات ها را می توان در حافظه جانبی رم ذخیره کرد.

کنترلر پاناسونیک مدل AW-RP120 می تواند از طریق هاب سوئیچینگ به دوربین های رباتیک پاناسونیک متصل و تماما آن ها را کنترل کنند. AW-RP120 تخصیص خودکار IP پیکربندی سیستم های در مقیاس بزرگ را ساده می کند و علاوه بر این ، این قابلیت را فراهم می کند تا همزمان دوربین ها را از راه دور را کنترل کند.

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP120

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP150

کنترلر پاناسونیک مدل AW-RP150 با داشتن صفحه نمایش لمسی داخلی عملکرد آسان و سریع را برای همه عملکردهای اصلی دوربین های رباتیک را امکان پذیر می کند. AW-RP150 با اتصال IP از طریق هاب سوئیچینگ می تواند برای کنترل 200 دوربین از راه دور استفاده شود. حداکثر 5 دوربین از راه دور را می توان در یک اتصال سریال کنترل کرد.

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP150

نوشته شده در تاریخ 1401/05/19
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید