جستجوی محصولات و مطالب
راهنمای خرید کنترلر ، سوییچر و میکسر های پاناسونیک
راهنمای خرید کنترلر ، سوییچر و میکسر های پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک محصولات سمعی و بصری خود را با هدف ضبط و کنترل تصاویر با کیفیت تولید و ارائه می کند ، دوربین های فیلم برداری پاناسونیک مناسب برای تصویر برداری فیلم های سینمایی ، تیزر های تبلیغاتی و ساخت برنامه های تلویزیونی مستند ، خبری و .... مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم های پخش حرفه ای پاناسونیک به چهار دسته تقسیم می شوند.

  • دوربین های ربتیک (Robotic Camera)
  • سوییچر و میکسر (Switcher and Mixer)
  • کنترلر دوربین های ربتیک (Remote Camera Controller)
  • دوربین های سینمایی (Cinema Camera)

معرفی سوییچر ها و میکسر های پاناسونیک برای خرید

سوییچر پاناسونیک AW-HS50

با اتصال AW-HS50 با دوربین یکپارچه AW-HE50S HD و کنترل از راه دور دوربین AW-RP50 ، می توان یک سیستم تولید تصویر کم هزینه HD را برای استفاده در کسب و کارتان پیکربندی کرد. سوییچر HS50 دارای چهار ورودی SDI ، یک ورودی DVI-D ، دو خروجی SDI و یک خروجی DVI-D دارد.

سوییچر پاناسونیک AV-HS410

سوییچر پاناسونیک مدل AV-HS410 دارای 9 ورودی ، 6 خروجی و یک مانیتور 7 اینچی LCD می باشد. سوییچر HS410 می تواند 16 تصویر را در یک قاب نمایش دهد.

سوییجر AV-HS410 دارای نه ورودی استاندارد هشت SDI و یک DVI ، شش خروجی استاندارد پنج SDI و یک DVI ، دارای مانیتور ال سی دی 7 اینچ و صفحه نمایش پیشرفته MultiViewer می باشد.

سوییچر پاناسونیک AV-HS450

سوییچر HD پاناسونیک مدل AV-HS450 دارای 16 ورودی SDI و 4 خروجی SDI و 2 خروجی DVI و قابلیت Multi Viewer می باشد.

سوییچر پاناسونیک AV-HS6000

صفحه نمایش سوییچر HS6000 قابلیت کنترل از طریق مانیتور رایانه شخصی و یا موس USB را دارد ، ای نصفحه نمایش را می تواند به صورت اختیاری به صفحه نمایش لمسی تبدیل کرد. کنترل پنل اصلی ، منبع تغذیه اضافی ، 32 ورودی SDI و 2 ورودی DVI ، خروجی همزمان در هر دو قالب 1080p و 1080i.

سوییچر و میکسر پاناسونیک AV-HLC100

سوییچر HLC100 پاناسونیک از ده کانال فیلم و حداکثر 12 فید صوتی پشتیبانی می کند و می تواند همزمان از ورودی های SDI ، HDMI و NDI / IP استفاده کند.

سوییچر پاناسونیک AV-HS7300

سوییچر حرفه ای 4K پاناسونیک مدل AV-HS7300 دارای 72 ورودی و 42 خروجی برای سهولت در تولید فیلم های با مقیاس بزرگ است. تمام ورودی ها مجهز به هماهنگ کننده قاب ، اصلاح کننده رنگ و تأخیر در فریم می باشند.

معرفی کنترلر های دوربین رباتیک پاناسونیک

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP50

کنترلر دوربین رباتیک پاناسونیک AW-RP50 می تواند با استفاده از IP Control 100 دوربین IP را از راه دور طریق مراکز IP کنترل کند ، همچنین از طریق اتصال سریال AW-RP50 می توان حداکثر 5 دوربین را کنترل کرد. کنترلر RP50 قابلیت تنظیم خودکار IP را ارائه می دهد و می توان از طریق رایانه شخصی شما پیکربندی شود.

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP120

عملیات دوربین های متصل به AW-RP120 از راه دور (پان ، شیب ، زوم ، فوکوس ، عنبیه و حالت تعادل رنگ سفید) را می توان به ذخیره و یادآوری کرد. برای هر دوربین حداکثر ده مورد حافظه قابل ذخیره است. این عملیات ها را می توان در حافظه جانبی رم ذخیره کرد.

خرید کنترلر ، سوییچر و میکسر های پاناسونیک

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP150

کنترلر دوربین های ربتیک پاناسونیک مدل AW-RP150 با داشتن صفحه نمایش لمسی داخلی عملکرد آسان و سریع را برای همه عملکردهای اصلی دوربین های رباتیک را امکان پذیر می کند. AW-RP150 با اتصال IP از طریق هاب سوئیچینگ می تواند برای کنترل 200 دوربین از راه دور استفاده شود. حداکثر 5 دوربین از راه دور را می توان در یک اتصال سریال کنترل کرد.

کنترلر دوربین رباتیک AW-RP60

وزن کنترلر AW-RP60 حدود 1.5 کیلوگرم و ابعاد آن (210*177*92) میلی متر می باشد. این کنترلر مجهز به 4 دکمه قابل تعویض کاربر است که می توان حداکثر هشت عملکرد از انتخاب شما را به آن اختصاص داد. هر نام از پیش تعیین شده می تواند شخصی سازی شود. از ویژگی های قابل انعطاف این کنترلر ، می توان به استفاده در طیف گسترده ای از محیط ها ، سخنرانی ها و سمینارهای شرکتی ، پخش مسابقات ورزشی اشاره کرد.

نوشته شده در تاریخ 1401/05/04
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید