جستجوی محصولات و مطالب
مانیتور صنعتی بخرم یا ویدئو وال؟
مانیتور صنعتی بخرم یا ویدئو وال؟

شاید این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد که واقعا کدام یک از سیستم های فوق برای خرید شما مناسب تر است، به همین دلیل قبل از هر گونه انتخاب لازم است در خصوص هر یک از سیستم های (مانیتور صنعتی - ویدئو وال) اطلاعاتی کسب نمائیم و تفاوت این دو سیستم را از هم تشخیص دهیم.

ویدئو وال ها مانیتور های ویژه ای هستند که از چندین نمایشگر رایانه ای، ویدئو پروژکتور یا دستگاه های تلویزیونی تشکیل شده اند و به منظور تشکیل یک صفحه نمایشگر بسیار بزرگ و به هم پیوسته به کار می روند.

نمایشگرهای صنعتی نیز مانند ویدئو وال ها دارای کاربردهای مشابه هستند و به صورت تکی بر روی دیوار یا پایه های نمایشگر صنعتی نصب می شوند و معمولا نیز برای کسب و کار های کوچک پرکاربردند و در این محیط ها برای بالا بردن فروش بازتاب خوبی دارند.

خرید ویدئو وال و مانیتور صنعتی پاناسونیک

تفاوت ها و شباهت های ویدئو وال و مانیتور صنعتی

ویدئو وال و مانیتور صنعتی از نظر ساختار دارای تفاوت هایی هستند، مثلا مانیتور های صنعتی از نظر طراحی دارای قاب یا فریم های پهن تری نسبت به ویدئو وال هستند و همانگونه که گفته شد در کسب و کارهای کوچک مانند فروشگاه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند، اما ویدئو وال ها به دلیل بزرگی و قابلیت های پخش نمایش یک پارچه ای که دارند و می توان همزمان از نمایش چند تصویر یا ویدئو در آنها استفاده کرد. جهت بیلبورد ها ،اماکن شهری بزرگ ،اتاق های کنترل و معابر عمومی از آن ها استفاده می گردد.

سیستم های ویدئو وال دارای زاویه دید گسترده هستند ،توانایی نمایش یک یا چند تصویر را به صورت هم زمان دارند، در صورتی که مانیتور های صنعتی تنها قابلیت نمایش یک تصویر را دارند.

حال می دانیم زمانی که بحث تبلیغات و اطلاع رسانی و خدمات دهی کالا در مکان های عمومی ،مراکز تفریحی ، تجاری اداری می گردد نمایشگرهای صنعتی و ویدئو وال ها هر کدام به نوبه ی خود ارائه دهنده ی قابلیت هایی هستند که بنا به نیاز شما تهیه و خریداری می گردند و خرید هر یک از آن ها کاملا به نوع نیاز شما بستگی دارد.

نوشته شده در تاریخ 1401/11/12
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید