جستجوی محصولات و مطالب
معرفی نرم افزار های بازبینی فیلم های دوربین مداربسته
معرفی نرم افزار های بازبینی فیلم های دوربین مداربسته

با استفاده از نرم افزار های مدیریت تصاویر دوربین های مداربسته می توانید ویدیو گرفته شده از دوربین مداربسته را در دستگاه ذخیره کننده تصاویر (DVR و NVR) مشاهده نمایید. در این مطلب پر کاربردترین نرم افزار های بازبینی تصاویر دوربین مداربسته را به شما معرفی میکنیم.

نرم افزار های بسیاری برای دوربین های مداربسته در سیستم عامل های ویندوز ، اندروید ، مک و آی او اس طراحی شده اند. شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته به طور اختصاصی نرم افزارهای مدیریت تصویر و اپلیکیشن موبایل را طراحی و تولید میکنند.

نرم افزار بازبینی فیلم های دوربین مداربسته

لیست نرم افزار های بازبینی تصاویر دوربین مداربسته

در لیست زیر پنج نرم افزار پرکاربرد برای نمایش تصاویر دوربین مداربسته را به شما معرفی میکنیم.

نرم افزار مدیریت تصاویر Luxriot EVO

توسط این نرم افزار می توانید استفاده از حافظه و پهنای باند را با تغییر خودکار پروفایلی که برای فرستادن ویدیو از دوربین استفاده می شود بهینه کنید. بنابراین می توانید از پروفایل با پهنا باند کم برای برای دوربین های کوچک و از پهنا باند بالا جهت نمایش در حالت فول اسکرین استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت تصاویر iSpy

نرم افزار دوربین مداربسته iSpy یک راهکار مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند علاوه بر ضبط ویدیو از دوربین امنیتی از ویژگی های اضافی نیز برخوردار شوند.

نرم افزار دوربین shinobi

این نرم افزار با پخش مالتی کست کار می کند (یک منبع ویدیو را برای چندین کلاینت به صورت همزمان فراهم می کند). می تواند ویدیو را در استاندارد MP4 ضبط کند که فرمتی است که با دستگاه های موبایل مدرن سازگار می باشد.

نرم افزار مانیتورینگ webcamXP

این نرم افزار با برند های مختلف دوربین سازگاری دارد و امکان مانیتور کردن خانه و محل کارتان را می دهد. می توانید از یک کامپیوتر از راه دور یا گوشی تلفن همراه خود برای اتصال به نرم افزار بدون هیچ هزینه ای استفاده کنید.

نرم افزار مدیریت تصاویر دوربین Blue Iris

این نرم افزار با استاندارد های MP4، AVI یا فرمت های مدیا پلیر ویندوز سازگار است و در نتیجه امکان ضبط حتی بر روی یک کامپیوتر قدیمی نیز وجود دارد.

نوشته شده در تاریخ 1401/06/09

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید