جستجوی محصولات و مطالب
خرید هارد دیسک مناسب ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته
خرید هارد دیسک مناسب ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته

هارد دیسک یکی از اجزای مهم برای دوربین مداربسته است ، اگر میخواهید تصاویر دوربین را توسط دستگاه ذخیره ساز ضبط کنید حتما نیاز به یک هارد دیسک درونی(اینترنال )دارید.

چه هاردی برای دوربین مداربسته مناسب است؟

برای ذخیره سازی اطلاعات به هارد‌ دیسک نیاز است تا بدون وقفه اطلاعات را در خود ذخیره کند. یک سیستم‌ حفاظتی DVR باید بتواند هر روز، حجم زیادی از داده‌ها را ذخیره کند. هارد دیسک مناسب برای ضبط تصاویر دوربین های مداربسته با قابلیت کارکرد 24/7 داشته باشد ، استفاده از هارد دیسک های معمولی و ارزان می تواند تنها مدت کوتاهی برای دستگاه رکوردر شما کار کند.

هارد بنفش برای ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته طراحی شده است و از تکنولوژی SkillStream پشتیبانی می کند. این تکنولوژی هارد دیسک را برای بهره برداری همزمان و اجرای دستورات ATA برنامه ریزی می کند.

تفاوت رنگ ها و برند های هارد رکوردر (ذخیره کننده تصاویر)

هارد های ذخیره سازی در برند ها و رنگ های مختلف از نظر ظرفیت ، گارانتی و طول عمر با هم متفاوت هستند. عوامل دیگری مانند فرمت فشرده سازی ، رزولوشن ضبط ، مدت زمان ضبط و سرعت چرخش دیسک در قیمت و کیفیت با هم متفاوت هستند.

دو برند معتبر در زمینه تولید هارد دوربین های مداربسته وسترن دیجیتال (Western Digital) و سیگیت (Seagate) می باشند. رنگ هارد ها بر اساس مورد گفته شده در بالا با هم متفاوت هستند ، رنگ های موجود در بازار بنفش ، سفید ، مشکی قرمز و مشکی سفید می باشند.

هارد دوربین مداربسته

 

نوشته شده در تاریخ 1401/01/26

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید