جستجوی محصولات و مطالب
تاثیر کابل HDMI در نمایش تصاویر ویدئو پروژکتور های پاناسونیک
تاثیر کابل HDMI در نمایش تصاویر ویدئو پروژکتور های پاناسونیک

از کابل HDMI برای نمایش تصاویر با کیفیت FULL HD و همچنین انتقال صدا در ویدئو پروژکتور ها استفاده می شود. برای اتصال دیتا پروژکتور به کامپیوتر یا هر ورودی دیگری بسته به نوع ویدئو پروژکتور می توان از سه کابل HDMI ، VGA و DVI استفاده نمود.

حل مشکل عدم نمایش تصاویر با کابل اچ دی ام آی در پروژکتور

نشان ندادن تصویر پروژکتور با کابل HDMI می تواند دلایل متعددی داشته باشد ، برای پیدا کردن علت باید راه کار های این آموزش را با دقت و به ترتیب انجام دهید.

در اولین مرحله باید کابل و پورت ها را به صورت فیزیکی چک کنیم ، ابتدا از سالم بودن کابل خود مطمئن شوید. کابل را با یک ورودی یا نمایشگر دیگر امتحان کنید. پورت ها را با گوش پاک کن تمیز کنید.

در دومین مرحله پروژکتور و ورودی را ریست کنید ، در ویندوز درایور های مربوط به پورت HDMI را آپدیت کنید و یا از بخش ایرادیابی خودکار ویندوز استفاده نمایید.

اگر به هر دلیلی با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدین باید کابل خود را تغییر دهید ، کابلی که خریداری میکنید در وهله اول باید جنس خوب و برند خوب باشد و در وهله دوم ورژن آن به دستگاه ورودی شما بخورد. همچنین فاصله های با متراژ بالا مانند سالن های سینما و تئاتر باید از کابل های اچ دی ام آی بسیار باکیفیت استفاده کنند.

برعکس کردن تصویر ویدئو پروژکتور های پاناسونیک

گاهی اوقات پس از نصب پروژکتور و نمایش اولین تصویر ، می بینید که تصویر به صورت وارونه به شما نمایش داده شده است ، دلیل این امر چرخش 180 درجه دستگاه پروژکتور برای نصب بر روی سقف می باشد ، نگران نباشید تنها با تغییر یک گزینه در بخش تنظیمات ویدئو پروژکتور های پاناسونیک می توانید این مشکل را حل کنید.

ابتدا دکمه منو (Menu) روی ریموت کنترل را فشار دهید ، در تب Extended گزینه Projection را بر روی Celling قرار دهید. همچنین در صورت تغییر جایگاه ویدئو پروژکتور و نیاز به چرخش مجدد تصویر گزینه Front را انتخاب کنید.

استفاده از کابل تصویر HDMI در ویدئو پروژکتور پاناسونیک

 

 

نوشته شده در تاریخ 1401/04/29

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید