جستجوی محصولات و مطالب
آشنایی با دوربین های مداربسته دام
آشنایی با دوربین های مداربسته دام

درمیان انواع دوربین های مداربسته موجود در ایران می توان به دوربین های مداربسته دام اشاره کرد، این دوربین ها دارای شکلی گنبدی و رو به پایین هستند و عمده استفاده آن ها در محیط های بسته است.

از مهمترین ویژگی های این دوربین ها شکل یکپارچه و پوشش 360 درجه آن است که در این رابطه سارقان را با مشکلی سخت مواجه میکند و آن قابلیت تشخیص و دیدن دوربین است.

این دوربین ها معمولا مجهز به لنزهای wide با فاصله ی کانونی 3.6 یا 4 میلی متر می باشند.

دوربین های دام قابلیت چرخشی نیز دارند و می توانند توسط اپراتور کنترل شوند.

لطفا به 3 نکته مهم دوربین های دام که در زیر اشاره می شود توجه نمایید:

1. prest :برای تصویر برداری نقطه یا نقاطی که مشخص می کنیم با استفاده از این قابلیت به دوربین مداربسته فرمان وی پروگرام می دهیم که هر نقطه ای را که می خواهیم فیلم برداری کند. از آنجا که دوربین های مداربسته دام 300 یا حتی 500 prest دارند می توانند تا 500 نقطه را مشخص و فیلم برداری کنند.

2.patrol :در تمامی دوربین های دام وجود دارد و کار آن نمایش prestهای متوالی مختلف است که به طور اتوماتیک نمایش داده می شود. در patrol میتوانید سرعت چرخش دوربین و زمانی که برای نمایش هرکدام از تصاویر است را ذخیره کنید.

3.pattern :وقتی که دوربین بتواند یک مسیر تصویر برداری را رکورد بزند و یا زوم، عقب ،جلو و ذخیره کند و نهایتا بتواند همین مسیر را نشان دهد  تمام این تغییرات انجام شده را pattern می نامند.

دام در انگلیسی به معنی شکل گنبدی و گرد است، از آنجا که دوربین های دام دارای شکل گنبدی هستند این نام بر آنها نهاده شده است. این دوربین ها اغلب در سقف نصب می شوند و یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته ی دنیا به شمار می روند. شرکت های داهوا و هایک ویژن بزرگترین تولید کننده این دوربین ها در جهانند.

برای آشنایی بیشتر با دوربین های مداربسته دام و خرید و خدمات پس از فروش آن متخصصین شرکت تصویرگستران امید درخدمت شما مشتریان محترم می باشد.

نوشته شده در تاریخ 1401/10/17
 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید