جستجوی محصولات و مطالب
راهنمای انتخاب و خرید برد هوشمند مناسب کلاس های آموزشی
راهنمای انتخاب و خرید برد هوشمند مناسب کلاس های آموزشی

استفاده از برد هوشمند بجای تخته سیاه و گچ، علاوه بر زیبایی امکانات زیادی اعم از نمایش انواع عکس ، فیلم و فایل های متنی را در کلاس های آموزشی و اتاق های جلسات فراهم می کند. برد هوشمند صفحه نمایش قابل لمسی می باشد که تصاویر کامپیوتر را از طریق ویدئو پروژکتور روی آن نمایش میدهند ، همچنین با استفاده از قلم تخته هوشمند و نرم افزار برد هوشمند می توانید از امکانات مناسب برای کلاس های اموزشی برخوردار شوید.

خرید برد هوشمند مناسب کلاس

دانلود نرم افزار آی برد تخته هوشمند

هر تخته هوشمندی ممکن است نرم افزار با امکانات خاص خودش را داشته باشد. در هنگام خرید برد هوشمند سی دی نرم افزار به مشتری داده می شود. برای ارتباط بین کامپیوتر یا لپ تاب با تخته هوشمند از نرم افزار های مخصوص برد هوشمند استفاده می کنند، یکی از معروف ترین نرم افزار های برد هوشمند ، نرم افزار IBoard می باشد که برای سهولت کاربران لینک دانلود رو قرار دادیم.

دانلود نرم افزار برد هوشمند با لینک مستقیم

نصب برد هوشمند در کنار ویدئو پروژکتور

اولین قدم برای نصب برد هوشمند محاسبه فاصله ویدئو پروژکتور تا تخته هوشمند می باشد. میتوانید در مطلب آموزشی محاسبه آنلاین فاصله ویدئو پروژکتور تا پرده نمایش به طور کامل این مرحله را آموزش ببینید. برای نمایش مطلوب تصاویر باید این فاصله رعایت شود تا کاربر هنگام کالیبره کردن برد هوشمند به مشکل بر نخورد.

پس از محاسبه فاصله پروژکتور نوبت به نصب پروژکتور می رسد، ویدئو پروژکتور ها را می توان توسط پایه سقفی ویدئو پروژکتور بر روی سقف نصب کرد و یا روی پایه چرخدار که قابلیت جابجایی دارد قرار می گیرد. برای نصب ویدئو پروژکتور از طریق پایه های مخصوص در بالای برد هوشمند باید از ویدئو پروژکتور های فاصله نزدیک (short throw) استفاده کرد.

برای اطلاع از جزئیات و مراحل کامل نصب برد هوشمند و ویدئو پروژکتور می توانید به مطلب نصب و راه اندازی برد هوشمند مراجعه نمایید.

برد هوشمند (تخته هوشمند)

نوشته شده در تاریخ 1401/07/27

برچسب ها

 لیست مطالب وبلاگ
لوگو تصویر گستران امید