جستجوی محصولات و مطالب
ویدئو مپینگ پاناسونیک در المپیک 2020 توکیو همه را تحت تاثیر قرار می دهد
ویدئو مپینگ پاناسونیک در المپیک 2020 توکیو همه را تحت تاثیر قرار می دهد

اوساکا ، ژاپن - شرکت پاناسونیک ، شریک المپیک و پارالمپیک در سراسر جهان ، امروز اعلام کرد که پروژکتور سازگار با نقشه ردیابی و نقشه برداری از زمان واقعی خود ، برای یک عملکرد ویدئویی بسیار خلاقانه در مراسم "یک سال برای رفتن" مورد استفاده قرار گرفت ، که توکیو 2020 برگزار می کند. کمیته و کلانشهر توکیو به طور مشترک در تالار بین المللی توکیو در تاریخ 24 ژوئیه برگزار شد تا شمارش معکوس یک ساله انجام شود و از ورزشکاران سراسر جهان برای شرکت در بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 دعوت می شود.

در این مراسم که یوشیرو موری رئیس کمیته برگزار کننده توکیو 2020 در آن حضور داشت ، یوریکو کوئیک ، فرماندار توکیو ، میهمانان توکیو 2020 شامل توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) ، و سایر مقامات و مقامات رسمی و همچنین مخاطبان حدود 5،000 نفر شروع به کار کردند. شمارش معکوس سالانه با یک نمایش افتتاحیه ، دعوت IOC برای بازی های توکیو 2020 ، پرده برداری از مدال ها و دعوت از دونده های مشعل داوطلب.

در حین اجرای افتتاحیه ، شرکت کنندگان از یک نمایش ویدیوی خلاقانه از رنگ ها و جلوه هایی که در پی یک رقصنده سریع حرکت می کرد ، لذت بردند در حالی که او یک روال پویا را انجام می داد که شامل بسیاری از حرکات ژیمناستیک دشوار بود. این تظاهرات یادآوری قانع کننده ای از قول توکیو 2020 برای ارائه ابتکاری ترین بازی های تاریخ بود.

این رقص توسط هونامی Tsuboi ، یک ژیمناست ریتمیک ژاپنی در بازی های پکن 2008 به همراهی موسیقی که با سازهای سه رشته ای شمیزن توسط برادران یوشیدا از منطقه Tsugaru در شمال ژاپن اجرا شده است ، انجام شده است.

نقشه برداری و نقشه برداری از زمان واقعی برای نمایش تصویر فضایی (نمایش یکنواخت فیلم بر روی سطوح مختلف) با استفاده از فناوری منحصر به فرد پاناسونیک برای نمایش تصاویر روی اشیاء با سرعت بالا با استفاده از پروژکتورهای ویژه اجرا شد. ردیابی و نقشه برداری زمان واقعی ، حرکات و موقعیت های هدف مورد نظر را با سرعت بالا تشخیص می دهد تا به نقشه برداری صحیح ، با تأخیر کم برسد. فناوری ردیابی و نقشه برداری از زمان واقعی Panasonic کمترین تاخیر صنعت ، فقط 0.0016 ثانیه یا کمتر از 1/10 را از دستگاه های معمولی ، بین تشخیص موقعیت یک شی و انتقال تصاویر * بدست می آورد. انتظار می رود فناوری پیشرو صنعت پاناسونیک کاربردهای بسیار مفیدی را در زمینه هایی از جمله رقابت ورزشی پیدا کند.

* طبق تحقیقات شرکت از تاریخ 24 ژوئیه 2019
Satoshi Takeyasu ، مدیر ارشد ارتباطات تجاری (CBCO) از شرکت پاناسونیک ، اظهار داشت: "ما مفتخریم که فناوری ردیابی و نقشه برداری پیش بینی در زمان واقعی خود را در اجرای افتتاحیه مراسم" یک سال به تو "توکیو 2020 ارائه دهیم که جشن میزبانی توکیو را برگزار می کند. بزرگترین رویداد ورزشی جهان. ما متعهد هستیم كه از فن آوری های نوآورانه خود برای كمك به توكیو 2020 به ارائه ابتکاری ترین بازی های المپیك و پارالمپیك تاریخ استفاده كنیم. "

با جلوتر رفتن ، پاناسونیک ، شریک جهانی بازی های المپیک و پارالمپیک ، به ارائه محصولات پیشرفته ، فناوری ها و راه حل ها برای به اشتراک گذاشتن شور و هیجان بازی ها با مردم در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

لوگو تصویر گستران امید